سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

مدیر خراسان شمالی در جلسه الکترونیکی با روسای شعب، گفت:

رعایت نکات بهداشتی در ارائه خدمات حضوری به مشتریان بانک از اولویت هاست.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان شمالی، اولین جلسه سال 1399 در این مدیریت با موضوع تبیین اهداف و تشریح سیاست های اعتباری سال 99 متاثر از بحران کرونا، بصورت الکترونیکی برگزار شد.
مدیر شعب خراسان شمالی در این جلسه با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و محیط کار در این وضعیت کرونایی جامعه از تلاشهای تمامی کارکنان در ارائه خدمات بانکی تقدیر کرد و آن را نشانه تعهد و مسئولیت پذیر آنان دانست. مرتضی ناصری در ادامه با اشاره به تاثیر منفی بحران کرونا بر نتایج کسب شده در پایان سال 98 از آن بعنوان مانعی بزرگ بر سر راه تحقق اهداف پایان سال یاد کرد، اما این نتایج را نامطلوب ندانست و ابراز امیدواری کرد مدیریت شعب خراسان شمالی با ظرفیت های شناخته شده از همکاران این مدیریت و برنامه ریزی های آتی به تمامی اهداف بانک در بخش جذب منابع، وصول مطالبات و ... در پایان سال 1399 دست یابد. ایشان در ادامه صحبتهایش در بحث جذب منابع از روسای شعب استان خواست، از فرصت ایجاد شده و خلوت بودن شعب در شرایط کنونی استفاده کنند و با برگزاری جلسات کارشناسی بررسی محصول و خدمات بانک و شناسایی مزایای رقابتی این محصولات از آن در مذاکرات و بازاریابی های آتی بهره ببرند. وی همچنین برقراری ارتباطات با مشتریان خاص شعبه ارسال اقلام تبلیغاتی هدفمند و تماس تلفنی و تبریک سال نو به آنان را در شرایط قرنطینه خانگی بسیار موثر و کارساز دانست که نتایج مطلوبی را برای شعبه در بخش جذب منابع رقم خواهد زد. مدیر خراسان شمالی در بخش دیگری از صحبت هایش به اهمیت پیگیری و وصول مطالبات پرداخت و آن را جذب منابع صفردرصدی توصیف کرد. وی تمدید طرح میثاق تا پایان خرداد ماه 99 را فرصتی دوباره برای بدهکاران بانک دانست و بر لزوم شناسایی بدهکاران مشمول، تماس با انان و تشریح مزایای طرح بخشودگی تاکید کرد. همچنین ایشان از روسای شعب خواست پرونده تسهیلات مشارکت مدنی پرداخت شده در شعبه را همواره به نوعی پرستاری نمایند و در ارتباط مستمر با آنان باشند تا در صورت لزوم و قبل از سررسید مشاوره لازم را به آنان داده تا نسبت به تعیین تکلیف آنان اقدام گردد. وی با اشاره به ضرورت قرنطینه عمومی در شرایط خاص کنونی و لزوم دریافت خدمات بانکی برای انجام برخی امور ضروری مشتریان، این تناقض را آزمونی سخت برای سیستم مالی کشور و بانکها عنوان کرد. وی عملکرد بانک مسکن در فراهم سازی زیرساخت های الکترونیکی لازم برای انجام غیر حضوری امور بانکی را مطلوب ارزیابی کرد، وی برداشت حداقلی وجه نقد از خودپردازهای بانک مسکن در پایان سال گذشته را نشانه وجود بسترهای الکترونیکی جایگزین و مناسب برای رفع مسائل مشتریان دانست و از همکاران شاغل در شعب نیز خواست با فعالسازی و معرفی مناسب ابزار هایی مانند موبایل بانک، اینترنت بانک، استفاده از سامانه ثبت درخواست تسهیلات آنلاین و ... برای مشتریان از ازدحام شعب کاسته و فرصت پرداختن به اولویت های بانک را برای خویش فراهم کنند. ناصری، برنامه ریزی برای توسعه و بازاریابی دستگاه های posفروشگاهی با ایجاد ارتباط موثر و صمیمی با دارندگان پایانه های فروش در سطح استان را، اقدامی مناسب برای شناسایی مشکلات و رفع آن عنوان کرد که در نتیجه باعث جذب منابع و رسوب مناسب در این بخش خواهد شد. در ادامه جلسه حسین نورزی پور معاون مدیریت شعب خراسان شمالی نیز در صحبت های کوتاهی ضمن تبریک نوروز 1399 به همکاران، به بیان برخی مسائل ، مشکلات و توصیه های لازم در بخشهای مختلف پرداخت. در پایان نیز محمد محمودیان مسئول دایره ارتباطات و بازاریابی با تبیین اهداف سال 99 شعب و همچنین امیر حقانی ولی پور مسئول دایره اعتبارات به تشریح سیاست های اعتباری سال 99 پرداختند.
آخرین بروزرسانی 1399/2/15